Sunday, March 29, 2009

Trendsetter Studio...

Ari tu aku berpeluang mengunjungi satu kedai ni, juai minyak wangi jenama terkenal tanpa alcohol, mean leh la bawak p solat. Ok gak, aku beli 2 jenama ari tu, CK One dan Dunhill Desire Red. so far wangiannya bertahan sampai berhari-hari jika baju tu x dibasuh dan 2 hari klu baju itu dibasuh. Hahaha… selang bape minggu aku p lak kt kedai tu, gunting rambut aku yg memanjang smpi merimaskan ati…

Gunting rambut pun ok la, yg penting selesa, kemas dan diusahakan oleh orang melayu kita… so klu sapa2 rasa nak mencuba, p la kt kedai ni, kt tingkat dua, atas MR. DIY. Nama kedai dia “Trendsetter Studio”..

Kat bawah ni aku letak beberapa gmbr yg sempat aku amik.


Kedudukan Kedai Yang Berada Di Atas Kedai Mr. DIY


Deretan Pilihan Wangian Untuk Dipilih


0 comments: